.
JACHTY
.
CENNIK
.
LAST MINUTE
.
KONTAKT |
Czarter jachtu TWISTER 36
NAJWIĘKSZY czarterowy
jacht na Mazurach
Na sezon 2010 - jacht został
gruntownie odnowiony oraz zmodernizowana mesa. Burty
wnętrza - nowa wykładzina; nowa tapicerka; kambuz -
nowy 'blat' z laminatu; oświetlenie - zamiana na LED -
'ciepłe'; stały stolik w kokpicie;
Na sezon 2015 - zmodernizowana
zejściówka i wymiana rozdzielni elektrycznej
Dane techniczne: |
|
- I
- B
- wys. W kabinie
- zanurzenie z hydroskrzydłami
- grot pełnolistwowy na pełzaczach, 'lazy
jack'
- fok + roler (grot, fok)
- wysokość jachtu od linii wodnej (z
masztem)
- załoga
|
- 11,2m
- 4m
- 2m
- 0,75m
.
- 58m2
- 12,5m
- 8 osób |
- Twister 36 to
superkomfortowy jacht dla żeglarzy przedkładających
nade wszystko komfort, wygodę i szybkość pływania,
którym nie przeszkadzają gabaryty jachtu. Twister
36 charakteryzuje się nowoczesnym kształtem
nadbudówki, pokładu, dna, pionowa dziobnica, szeroka
i otwarta rufa.
- Najważniejszą innowacją jest
rozwiązanie problemu oporu bocznego jachtu. Nie
posiada tradycyjnego miecza, ma za to dwie
boczne płetwy balastowe, umownie nazwane przez
konstruktora hydroskrzydłami o
ciężarze 650kg każda, odlane z żeliwa ŻL-250 oraz
dodatkowy balast ołowiu 500kg w dziobie.
- Płetwa sterowa powoduje
wzrost oporu bocznego przy zwiększającym się
przechyle, druga natomiast balastuje jacht.
Takie rozwiązanie zmniejsza zanurzenie do 75cm. Ma
dobrą stateczność, a dobrą sterowność zapewniają
profilowane - rozchylone płetwy balastowe
(hydroskrzydła) oraz sprzężone dwie duże płetwy
sterowe zasilane poprzez dwie pompy
hydrauliczne i dwa koła sterowe, (nowość w
jachtach śródlądowych) dające możliwość szybkiego
przejęcia i sterowania jachtem.
- Dla ułatwienia manewrowania
w porcie tak dużej jednostki w dziobie zainstalowano
elektryczny silnik strumieniowy firmy Vetus
o mocy 1,5 kW sterowany z pulpitu sterowniczego. W
'studzience' silnik zaburtowy Yamaha 25KM z
elektrycznym rozruchem, manetką biegów i gazu,
wyciszony - pracuje bardzo cicho.
- Na dziobie elektryczna
winda kotwiczna sterowana z kokpitu. Kładzenie
masztu wygodne, bez potrzeby 'wypinania' bomu.
Kokpit bardzo duży i wygodny posiada dwa rozkładane
stoliki. Wnętrrzne jachtu przestronne i
funkcjonalne, dobrze doświetlone, kabina - mesa
posiada na nadbudówce pas przeszklenia 55x220cm,
trzy dwuosobowe zamykane kabiny z 'przedsionkiem'
jedna w dziobie, dwie na rufie - gwarantują
intymność noclegową. Mesa też przystosowana do
bardzo wygodnego spania dwóch osób (opuszczany
stół). Jacht wyposażony w czujnik gazu propan-butan
z alarmem.


Wposażenie jachtu.
- baterie słoneczne 45W
(akumulatory przy normalnej ekploatacji nie
wymagają doładowywania w porcie).
- Dwa koła sterowe
- Pulpit sterowniczy
- Echosonda - kompas
- Stacja pogody
- 2 płetwy sterowe
- akumulatory: 55, 100Ah, 112Ah
- silnik YAMAHA 25 KM (zbiornik 40l)
- silnik strumieniowy 1,5kW VETUS
- kosz dziobowy: siodełko, składana drabinka,
podest z kotwicą
- kosze rufowe - bęben z płaską liną i kotwicą
rufową, relingi
- siatka ochronna w
sztormrelingach
- drabinka kąpielowa
- kambuz: kompletnie wyposażony, kuchenka dwu
palnikowa, zlewozmywak z wylewką wody ciepłej i
zimnej (ze zbiornika) oraz wylewka wody zaburtowej
- lodówka na gaz P.B. i awaryjnie 12V
- ogrzewanie i
bojler: firmy TRUMA sterowane elektronicznie
- kabina-prysznic-WC morskie elektr.-zbiornik
fekalii z pompą i węglowym filtrem powietrza
- zbiornik wody pitnej 170l
- telewizor (kol.) 16'', wideo, radio z CD
- gniazdo ładowania komórki + gniazdo 220V na rufie
i w mesie.
- odkurzacz elektr.
- 2 butle 11kg P.B. połączone urządz.: duo matic
(aut. przeł. pracy)
- w kokpicie: 2 rozkładane stoliki i tent
- w kokpicie wylewka wody zadurtowej (natrysk,
mycie kokpitu)
- odtwarzacz DVD,
- przetwornica 12V / 230V
o mocy 300W,
- elektryczny wyciąg
powietrza w mesie (1,53 m3 / min.)
WYPOSAŻENIE TECHNICZNO RATUNKOWE
- 2 kotwice 20 i 30 mb. liny
- siekierka
- bosak
- saperka
- 2 pagaje
- zestaw na rzędziowy
- 4 odbijacze
- 3 cumy
- wiadro
- 1 koło ratunkowe
- 8 kamizelek ratunkowych
- zmiotka i szufelka
- koc p. pożarowy
- szmata podłogowa
- gaśnica
- korba kabestanu
- kłódka-zabezp. silnika
- kanister i lejek
- 50m przewodu elektrycznego
- 2 prostowniki 25A (w systemie mikroporcesor.)
UBEZPIECZENIE:
- OC, JachtCASCO, NNW, od
kradzieży silnika, rzeczy osobiste załogi
|