|
PROTOTYP NOWEGO JACHTU - COBRA 3317 października 2007r.Stocznia Rufi z Radomska dotychczas bardziej znana jako firma czarterowa przedstawiła prototyp nowego jachtu - COBRA 33. Jacht zaprojektowany przez Andrzeja Skrzata jako turystyczno-regatowy przeznaczony do uprawiania turystyki i sportów wodnych przez załogę o średnich kwalifikacjach. ![]() Jacht po raz pierwszy został zaprezentowany podczas Giżyckiej Posezonowej Giełdy Jachtów... i od razu znalazł nabywcę.
![]() Trzyosobowa załoga z łatwością prowadzi ten 10-metrowy jacht noszący prawie 60-metrów kwadratowych żagla. ![]() Jacht posiada wszelkie udogodnienia niezbędne do jedno-osobowego prowadzenia jachtu przez doświadczonego sternika z zupełnie 'zieloną' załogą. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tzw. bezkolizyjny kosz dziobowy z trapikiem z podporą wzmacniającą. ![]() zamocowanie silnika. ![]() charakterystyczny kształt szyby bocznej ![]() wysoka wolna burta jest niezbędna, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca w kabinie. ![]() dodatkowe doświetlenie kabiny ![]() szerokie, płaskie półpokłady zapewniają wygodne przejście z kokpitu na dziób ![]() stalowy handreling - rzadkość na mazurskich jednostkach. ![]() wszystkie fały sprowadzone do kokpitu - to już standard. ![]() kabestan samoknagujący z korbą ![]() ![]() szeroki półpokład. ![]() dodatkowe doświetlenie wnętrza ![]() system bloczków na pięcie masztu rozprowadzający fały do kokpitu. ![]() rolfok, patent do kładzenia masztu, bezkolizyjny kosz dziobowy oraz trapik dziobowy ![]() przestronny, płaski pokład dziobowy będzie stanowił przekonujący argument dla kobiet lubiących opalanie się podczas żeglugi. ![]() luk dziobowy ![]() rumpel z przedłużaczem vario (rozsuwanym). ![]() nadbudówka, na drugim planie obciągacz bomu - coraz częściej stosowany w turystycznyhc jednostkach. ![]() ![]() dodatkowe siedzenie dla sternika na ksozu rufowym zapewniające doskonałą widoczność na każdym kursie ![]() ![]() ![]() samoknagujący stoper do fałów ![]() bakista w kokpicie - w bakiscie składany stolik kokpitowy ![]() ![]() szeroka, otwarta rufa, bardzo przestronny kokpit, w części rufowej dwie dodatkowe szczelne bakisty (z uszczelkami) ![]() ster, drabinka zaburtowa ![]() siedzenie dla sternika ![]() widok jachtu od strony rufy ![]() kosz dziobowy, rolfok, wzmocniona (podwójna) bramka do kładzenia masztu. ![]() obok standardowych want - jacht został wyposażony w tzw. wanty prowadzące umieszczone na wspornikach - dzięki takiemu zamocowaniu maszt nie przechyla się na boki podczas opuszczania/podnoszenia - wanty są cały czas napięte. ![]() ![]() ![]() ![]() kambuz ze zlewozmywakiem i kuchenką na przegubie wyposażoną w tzw. trzymaki - możliwość gotowania podczas przechyłów. ![]() mesa, składany stół ![]() tablica elektryczna, radio, wieszak na kamizelki lub sztormiaki ![]() kambuz, na drugim planie wejście do kabiny rufowej ![]() zamykane jaskółki ![]() kambuz, praktyczne szuflady z zabezpieczeniem przed wysunięciem ![]() kabina wc - wc 'morskie' ze stałym zbiornikiem na fekalia ![]() kabina rufowa. ![]() mesa - dodatkowe doświetlenia rozjaśniają kabinę, przez co staje się optycznie bardziej przestronna ![]() ![]() ![]() zamykana kabina dziobowa ![]() ![]() widok na zejściówkę, drzwi do kabin rufowych oraz do kabiny wc. Kontakt do producenta w dziale stocznie jachtowe |
|